Overdrag konto til en ny ejer

Du kan overdrage en VITAKOST konto til en ny bruger, hvis du f.eks. har en konto, der skal overtages af en barselsvikar.

Overdragelsen er permanent og den tidligere bruger vil miste sin adgang til kontoen og data efter overdragelsen.

Efter overdragelse går der 30 dage før kontoen vil kunne overdrages igen. Er der behov for at overdrage igen, før de 30 dage er gået, kan dette håndteres af vores kundeservice mod et gebyr. Kontakt os venligst pr. email eller telefon.

Overdragelse af egen konto
  1. Log ind på din konto.
  2. Klik på dit navn i øverste højre hjørne.
  3. Vælg menupunktet Konto.
  4. Klik på knappen med den blå pil og vælg menupunktet Overdrag konto.
  5. Udfyld felterne med informationerne på den nye ejer.
  6. Den nye ejer skal fremover logge på med sin egen emailadresse og vil modtage en email med instruktioner om at sætte en adgangskode.
  7. Bemærk: Eventuelt betalt restperiode for abonnementet vil fortsætte på kontoen indtil udløb af perioden. Herefter skal abonnementet genfornyes med betalingsoplysninger.
Overdragelse af en administreret konto (fler-bruger organisation)
  1. Log ind med administrator-kontoen for organisationen.
  2. Klik på dit navn i øverste højre hjørne.
  3. Vælg menupunktet Brugeradministration.
  4. Klik på den konto, som skal overdrages.
  5. Klik på knappen med den blå pil og vælg menupunktet Overdrag konto.
  6. Udfyld felterne med informationerne på den nye ejer.
  7. Den nye ejer skal fremover logge på med sin egen emailadresse og vil modtage en email med instruktioner om at sætte en adgangskode.

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os